Kyckling !

Fett snygg blogg jag har ;)  
Vaknade för ett tag sen av att mamma ringde hon ville prata lite bara när hon satt i bilen påväg till Sthlm på kundbesök .. Sen försökte jag somna om men såg att jag hade massa olästa sms och då blev jag ju nyfiken sen kunde jag ej somna om gick ner gjorde te, åt lite socker kaka och prata med Mahlins mamma .. 
Så Mahlin är på väg hit nu eller de skulle handla först .. Men mys iaf  ... Längtar satans tills i morgon ! kommer röj röj röj !    ;)    
Igår kom jennie hit igen efter hon varit ute i valö .. träningen hennes blev inställd :/ Men de var roligt att få umgås med Bögen min igen saknar ju henne :D

Håller på att tvätta lite nu oxå :D  jag är duktig jaaa ... I kväll är de kyckling som står på menyn !







Två bögar i en smäll ;)


Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0