.........................

Har varit hemma drygt en timme nu,   
Gick upp vid 11 tiden käkade lite frukost sen skulle pappa in till stan vid 12 så gjorde mig klart lite snabbt och åkte med han ..
Sen kom Mahlin in vid halv ett vi knatade runt på stan i solregn ;) 
Hittade lite saker men inge viktiga höhö,
Köpte ett graffiti nagel lack höhö vad de nu skulle vara bra för en man måste ju pröva ..
För mig blev de ett guld sådant och Mahlin köpte ett lilablått ..
Sen drog vi till skolan min och hämtade ett schema så mkt bra ut, frukost varje morgon och slutar inte senare en 13 varje dag om de inte är några undantag inte illa pinkat !
Sen drog vi och fikade blev en chilate och cheescacke eller hur de nu stavas ..
Mkt gott :D   Sen drog vi och kikade lite till på stan sen vad de dax för hem gång och då fick vi med oss lite sushi hem ... Och snart ska jag iväg på middag ...

Och nu ringde min mamma och försörde en hel vecka + helg !!! K U L !!!!!!!!!!!!!!!!!  :@


HÖRS för nu vart jag arg !

Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0