En grå och tråkig dag ..

Idag tok regnar de ute, Diva vägrar att gå ut höhö, Jag ligger bara på soffan och tänker på hur roligt alla har de Mahlin i Skottland och Hugo i Rättvik inte inte roligt kan jag tala om, Men men jag har vell gjort nått som får de här straffet hahah
På Onsdag fyller mamma år då ska jag försöka baka lite tror jag kan de, Börjar bli lite bättre men har fortfarande svårt att sova ordentligt,  Men kommer vell vara så här dem kommande veckorna antar jag ... Känns helt sämst att man missar så mkt .. För snart är de skola igen och de längtar jag till,  ska bli skönt att komma tbx på banan igen .. :)   Måste fixa ett jobb nu till vintern så jag kan spara lite pengar ;)  hihi
Saknar mina bajsungar M och H jätte mkt !!
Idag blir de kyckling till middag ska bli mkt gott igår vart de grillat med potatisgratäng och tzatsiki .. Men tur att mamma är så snäll och lagar maten för jag bara ligger i soffan och pekar med hela handen ! haha är rätt skönt att slippa göra saker men börjar bli rast lös ..  Nu ska jag kolla på jims värld och kanska hitta nått att äta på .. <3 skriver lite mer sen ..

Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0