Valborg !

Var ut och sprang igår sen gick jag in till min älskade farfar och farmor och kollade på tv och prata massa hur mysigt som hellst, Sen fi kjag en försenad födelsadags present av min gulliga faster Mia :) Tusen tack (faste jag hade glömt att jag fyllt år)
Så blev kvar där inne till halv tolv sen gick in till mig prata lite med min familj, Sen upp i sänge prata med älsklingen ett bra tag sen var de sov dax,

Vaknade vid tio ringde pälsklingen då, han var på väg till muppsala, Sen ringde min Älskade mamma mig vi pratade en stund saknar henne huuuuuuuur mkt som helst ! Har inte träffa hanne sen vi var på mosters 40års fest liksom hallå vad är de här !
Nu ska jag börja fixa leta kläder för försöka göra massa saker samtidigt hahah ^^,

Och idag !! ska jag få träffa MATILDA ERIKSSON ! elller med rättare ord Mamma Matilda ! Hur tufft låter inte de Mamma MAtilda, Jag tycker de låter helt perfet till den perfekta Kvinnan :D Och eftersom hon är de så är de som ett gäng pussel bitar ;)


Senare kommer Mahlin och Sandra sen ska vi in till stan upp till Jennie och Robin festa gärnet sen blir stan Ikväll!


SES I DIMMAN !


Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0