Vad ska man säga ?

Förlåt har varit as dålig på att skriva men varit ute på massa roligheter dem sensate dagarna.
Idag sov vi till 11 ut duscha åt as god frulle, Sen varit ute hela dagen i solan mys pyss :D  Kratta snö har vi gjort prata massa skit
Nu ska vi till Ikea fixa klart allt på mitt rum sen jävlar, + att jag måste passa på när Mahlin är här så hon kan hjälpa mig med att göra om allt så de blir snyggt ;)


Ifredags, Var vi ut höhö .. Sen ov vi i Alunda åkte sen på lördagen på påskmiddag hos Hennes farmor och farfar .. Sen drog vi hem sov lite fixa och dona sen hem till mig tog bussen till stan sen bussen till Tierp hahah sen åkte vi till Karlholm och festa sönder såg ut som ett helvete dagen efter hahah sen 9 på söndagsmorgonen åkte vi in till Tierp igen brubblade bybbelbad sen drack massa öl ( vi hade inte sovit nått röjda vi var kan jag lova ) Sen tog vi 15 tågen hem till mig.. Drog på påskmidda nummer 2 hem till min farmor och farar lagon trötta vi var..
Nu är båda sjuka haha men vad gör de då.. Lovet är iaf planerat ;)


Men nu ska jag göra mig klar för att åka och shoppppppa ;)


Grattis eller vad man ska säga till hjärtegrynet Maja och Johan som fått lägenhet r superglad för er skull !
Hoppas jag blir bjuden på bröllopet ;)



Ciao ! ;)

Kommentera
Postat av: Maja

Tack fisen! Jag är också super glad :D Hihi, inflyttningsfest sen juuuuuuuu ;D <3

2010-04-06 @ 21:34:07
URL: http://majimaj.blogg.se/

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0