Underbar Fredag !

Vaknade på topp topp humör, Hoppa in i duschen .. nu sitter jag här börjar inte fören 1120 ;)
Sen slutar jag 14, Så sticker jag och Mahliin till Karlholm till min pojkvän ;) Känn på den ni !
Viccan har en pojkvän som är närst bäst aahjt !
Nej nu ska jag sluta skryta !


Har varit i skolan hela veckan DUKTIG VICTORIA ! tack jag vet !
Vet inte vad jag ska skriva men i onsdags var ju jag och Mahlin ut helt sämst men men vad gör man inte för att träffa Peter och dem ;)
Sen igår fick Mahlin ligga hemma heladagen och ha de bra medans jag var i skolan men idag fick jag sovmorgon och inte hon ;) kändes sköönt !
Sen var vi upp till Gränby igår fick lite inköpt vi var ute och raca men Stina Guldlocken ;)
hahahah !

Nu ska jag fortsätta planeraa helgen !





V A D S K A D U G Ö R A I H E L G E N ?


Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0