Tpl !!

Är kvar i sthlm,  Hade super kul igår mkt dricka mkt dans och fick lära känna hur mkt nyttfolk som helst :)
Sen fick vi super god mat (Tilltugg) som min käre kusin Björn gjort :D
Sen drog vi hem vid halv2 tiden med taxi, Men när de var 5 min innan vi skulle åka tappa jag min mobil i golvet den fick i exakt 5 delar är skit deppig nu, Har låna en mobil av Janne men iaf måste fixa en ny !!
Men min pappa kommer bli mindre glad (a) Men vad fan jag grät i bilen på väg hem för jag var sååå Tpl över min mobil ...
Men ska iaf åka typ härifrån om 1  2  timmar ..


Kommer sakna sönder efter Mahlin ! :'( :'(
Kommer bli tungtförmig framöver ingen Mahlin ingen rosa mobil ..
Hur fan ska jag klara mig :O
Lika bra att gå och dö !




Saknar dig baby !


LOVE YOU Bitchees.. .! Alltid du oh jag !

Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0