;PpPpppPPp

Vad är grejen med grupper på Fb ";pPPpppPp"
Skit drygt kan jag lova..

Balrogen frågar Gandalf: "Får jag passera?" "-Aa" Så får han inte ;pPppPpP.

Tjejen ringer: "Vad gör du?" "Tänker på dig", Så spelar man WoW ;PppPpPppP.

Fattar inte de roliga i de hela med de men kanska jag som är korkad.
Nej tror inte de va för jag är bäst !
Sluta dryga er jävla data nördar !






Är på mupphumör just nu, Fryser ont i ryggen och
allmänt trött !
Ska iaf äta vitlöksbröd snart med min älskade pappa :)



Har städa mitt rum idag,
För någon hade släpat in ett grustag där inne sen har jag tvättat,
Putsat mina fönster,
Beställt och avbeställt massa inbokade grejer,
Åkt fyrhjuling, Druckit te
Prata massa skit med min älskade Farmor :D
så är egentligen på topp humör men är så jävla trött


Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0