Om sanningen ska fram ..

















1. Jag hatar att sova ensam.
2. Jag tycker att jag är för smal.
3. Jag kan absolut inte hålla i pengar.
4. Jag älskar att baka.
5. Jag är rädd när jag går upp i trappor, är rädd att någon ska ta tag i mina fötter.
6. Jag går inte utanför dörren ensam i mörkret.
7. Jag sover alltid med tv på.
8. Jag skulle inte kunna åka till affären utan min mobil.
9. Jag blir fullare på vin än på sprit.
10. Jag är aldrig inloggad på msn.
11. Jag är lite bortskämd.
12. Jag blir lätt kär.  
13. Jag skickar över 50 sms om dagen.
14. Jag skulle vilja åka till rymden.
15. Jag vill vara kortare så jag kunde gå i klackskor.
16. Jag är en riktig partypingla !
17. Jag älskar potatisgrantäng.
18. Jag äter inte varma grönsaker (bara morötter)
19. Jag är ofta sugen på nått helatiden
20. Jag är kompisberoende !!


Kommentera
Postat av: Anonym

För smal? Driver du eller? Hahaha

2010-04-15 @ 13:46:22

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0