Kanooon

Förlåt nu har jag inte skrivit på super länge ! (a)
För i lördags var vi ju hem till älskade Hannis och gratta henne sen drog vi till stan så blev de krogen,
Sen sov jag hos Mahliiin,
Sen i Tisdags morse åkte jag och pullan till bollnäs, Och fixade körkortet i onsdags sen drog vi hem på förmiddagen sen hem till henne, Vi åkte bil hela kvällen var hemma 21 var skit trött, snackade med älsklingen i 1 timma och 40 min hahah sen var de sov dax ;)

Var i skolan idag , Var själv i min klass som vanligt höhö, Vart rätt mkt gjort dem är så stolta öcer mig såå :D
Sen Drog jag ner på stan träffa Mahlin och Sandra
Så kom nyss hem
Ska vila nu sen tvätta fyrhjulingen sen tror jag mupparna M&S kommer hhahhah :D

Sen i morgon blire rööööj

Kommentera
Postat av: Pixel

Då hade jag ju rätt din mupp..:P

2010-04-29 @ 15:42:28

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0