Jocke, Muppen, Wallin !

Du är så sjukt underbar !
känslan att vakna bredvid dig är helt obeskrivlig ..
Älskar din närhet .. Du är ju så sjuksnygg med ;)

tycker om dig mer och mer för varje dag som går ..
Du gör min tillvaro helt dunder !

Du är är NÄSTbäst babe ! <3





Nu ska jag käka lite om jag orkar sen göra mig redo och gå till skolan ..
Kommer sakna dig super mkt dag !

 


Kommentera
Postat av: Lotta

Hur allvarligt är det här då??? Är fröken kär?

När ska vi ha middag så jag kan inspektera pojkstackar´n?? Va söta ni är du Malin och Maja.... Nu ska jag gulla med alla hundar som är här idag!!! Puss puss puss

2010-04-15 @ 14:45:35
URL: http://victoriaaoscarsson.blogg.se/

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0