Godmorgon !

Vaknade kl 5 av att älsklingen gick ner och rökte sen kunde vi inte somna om så vi låg och pratade till kl 6 super mysigt sen åkte han vid kvart över 6, Så jag har druckit lite té, och kikat på nyheterna ska snart gå upp sova någon timma till sen vidare till skolan,
Han ska opereras idag (sitt finger) han var inte ett dugg nervös men de är jag hihi,
Idag kommer äntligen Mahlin hem.. Ska bli så skönt att ha hem henne på hemma plan igen.
Tycker inte om när hon är borta så här utan mig alltså ...

Hade som sagt en hur rolig dag som helst igår med Jennie hon är nog den brud som man kan prata om ALLt med då menar jag allt tex, Seriemördare kiss och bajs sina problem alla hennes har verkligen kul men min bögJennie :D

Såg på nyheterna att de ska bli sämre väder nu fram över hur tråkigt är inte de .. Snart är de ju sista april då vill man ju ha sol och värme !
Men hoppas de är fint då iaf så man kan vara ute iaf.

Nu ska jag kila upp skriver ett inlägg innan jag sticker

Puss på er !

Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0