8 April -10

Jävlar anama ! 
Igår hade jag riktigt jävla kul alltså ..
Drog till stan så vi var inne till kvart över åtta stod i kö en stund in till VIP
sen väl där inne vart de massa shots men Mahlin
Sen vad 22 tiden drog vi till Kalas möte upp Snadar och Emelie
Skit tråkigt där inne alltså :/ Så vi gick tbx till VIP igen hela ligan
Sen där inne var de mega röj, Dem hade tom öppnat dansgolvet där nere :I
As kul hade jag sen när de stängde drog vi till 4 mackarna käkade på donken sen ut till bussen så åkte jag hem till Mahlin , när vi kom hem dit var hennes mamma vaken hahah hon hade precis kört Mahlins pappa till bussen som skulle till jobbet :) och när vi kom in åt vi lite tvätta bort sminket sen sova sova sova :D
Gick upp vid ett tiden , åt lite igen sen körde Rose hem mig hit och sen dess har jag legat i sängen Underbart må jag säga så här dagen efter ;)
Träffade Maja igår Snuttan !! alltid lika kul att träffa henne :D Love you hun !

Nu ska jag fortsätta grisa i sängen :D


På lördag morgon sticker jag till sthlm ;)

Kommentera
Postat av: kusin

sluta ring mitt i nätterna tönt..:P

2010-04-08 @ 17:12:55

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0