Tusen tack gumman !!

Vem har den snyggaste bloggen nu då .. Jo jag :D   Är skit nöjd Mahlin .. Börjar fundera på om du känner mig rätt bra haha ..  Ja de gör vi vi har kännt varandra superlänge ju :)  Hon vet allt om mig och min familj :)
Den gången när du och jag var ensama henne hos MammaLotta :)   När vi trodde de var någon som kom när vi ringde din MammaRose haha Shiit de var tider de .. Eller när vi tjuvrökte  i 4an ... Utegångsförbud.Se  Förutom Pillan hon fick disak en gång hemma sen var de bra hahah jag och du Mahlin fick bli typ inlåsta så arga våra Mammor var hahah :)   Shiit dig har jag gjort så sjukt mkt med .. :)   Love you Mahlin - Föralltid vi två :)


Idag blir de en sjukt lungn dag .. Kanska blir ett glas vin ikväll med Kakan hennes sista dag idag :)  sen är hon ledig .. :)    Snart är lovet slut .. Usch jag vill itet tbx till de där helvetet .. !!






En super fyllebild på malin FÖRLÅT men hadde ingen annan :P
Mahlin säger tidigare på kvällen; 
Jag tar inte så mkt mat för då blir jag fullare fortare hahah så klockreeent Mahlin  <3






Inte för att skryta men är han inte SJUKT Vacker ?

Förlåt att jag la ut en bild på dig .. Säg till om jag ska ta bort den babe ..


Kommentera
Postat av: carro

score viccan ;)

2009-10-28 @ 16:07:35
URL: http://underkant.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahahaha, din lilla fis :D Ja, eller när träden hemma hos dig hade rasat och vi satt på stammarna högt uppe i luften och kedjerökte för att din mamma skulle vara borta hela kvällen! Jag saknar Viccan&Mahlin tiderna, dom var alldeles för underbara! <3

2009-10-31 @ 15:33:09
URL: http://bitchan.blogg.se/

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0