Torsdag !

Idag fyller min faster år :)    Grattis jenny !!   Sen fyller även bästaste Celie år och även Simon .. Grattis på er alla hoppas ni får en toppen dag även Cillan fast du är sjuk :)    Så senare idag ska jag hem till Jenny och fika lite träffa släckten .. Sen blir de fyrhulig som gäller för mig,  Sen i morgon är de FREDAG som jag har väntat då blir de sthlm med syskonen sen hem till staden muppsala igen sedan ut med trollungen Idulf ;)   HAHA  igår var jag hem till Ida ett tag hennes sjukabror ville färga håret rosa ... hahah han är cp :)   Var även och hämtade en ny telefon igår behövdes verkligen haha hela min  lucka på telefonen hängde hahaha ska lägga ut bild sen på telefonen ahhaha  ..... .. ..   Ska iaf bli super med helg igen vila utttttttt !!







Lite bilder från helgen ekerö ^^


Jag och min Bästaste !! ^^

Jag höhö !!







Saknar dig
bror ! 89.10.03 - 07.03.03 Älskar dig ! 
 


Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0