Pasta med felé och champenjon sås :)

Sittar och äter en super middag höhö framför datorn kl halv tio en söndag... jag bara för jag tryckt i mig massa chips sen i morse så har ej varit så hungrig :)    igår hade jag de super roligt var med Majsan heladagen ,  sen träffa Malin Ida och Hanna sen massa fler åkte på fest men lilla vovven var med givetvis i sen så kallade sportväska som conny sa haha :)        Imorgon är de skola men har bara en lektion super skööönt !!  Sen på fredag ska jag fira att jag ska ha en veckas loov fyfaaan vad de ska bli dunder !! Maja körde som en toka i helgen hahaha :)  

LillaDiva




Fredag var jag hem till systeryster åt en super god middag sen fick vi besök av sundsvallarna höhö,   Sen vart de etage för hela tjcka slanten ahaha chit vad kul jag hade..   Sen hem sova hos Pixel ,  Sen hahahah fick vi främande igen .. Hemligt ...  Men satans vad kul jag hade..  Som alltid med min bästa Tessan ..

Dagen efter vad midre kul gick upp kl 8 åkte hem packa ihop ...
 mamma kom och ämtade mig sen ut på landet :) 

men kul hade jag i lördags med ...
Men snart höstlov .. !!!


Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0