Onsdag ! <3

Idag har man jobbat .. Sen in till stan träffa Johanna som var ute på en lite resan med bussen hahah
 sen gick vi runt lite sen kom Anna-marie gick vi till ??  kommer inte ihåg vad de hette just nu,
 men tog en STOR fika mums .. !
   Prata jätte mkt skit mysigt var de gud vad jag har saknat dem där två alltså ..
Med er kan jag verkligen vara mitt rätt jag !  ...
 Fan vad kul att båda ni två åker snart Johanna på lördag men blir borta en vecka ..
Sen Anna-marie på tisdag blir bort 2två månader ..
Grymt avis, Men de är ni värda lite semester ! <3








Kommentera
Postat av: johanna

älskar dig min fis! :)

2009-10-22 @ 08:56:37
URL: http://johannalinder.blogg.se/

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0