Ny vecka :) Nya tag :)

Idag är de en super fin och härlig måndag :)    Hade lite sov morgon kom till skolan bara CarolineCitronfjäril där,  Gick och åt mat sen 20 min matte sen hem gång igen :)   Otroligt skön dag !   Sen har jag spendera resten av dagen på min pärla = Min FYRHJULING :D  Går sen ett spjut :D  är sjukt mallig över den :)  

ÄR DEN INTE VACKEER ?



Imorgon blir de idrott sen en låååååång dag usch kommer inte orkar blir bara trött jag tänker på de :P
Helgen som var vart supppeer :) vill åka båt igen är så sjukt kul :) och 60 kr är ju inget så måste åka snart igen alltså :)
Så nu sitter jag här med massa tjockiis kläder och mössa på för jag precis klivit av min Pärla för dagen blir mer åk i morgon sen Onsdag skulle min ÄLSKADE bror försöka komma ut och prov köra lite men inte för länge får han köra för då blir jag avvis :D
Nu blir de att gå å gör nått man kan äta sen ladda i soffan och kolla vad de är på TV ikväll :)
Ska nog äta min favvo Potatismos (A) Ilovit !





I lördags Skulle du fylla 20år storebror hoppas du fick en super bra dag för de hade jag men tänkte på dig HELATIDEN .. Saknar dig så sjuk mkt Jimmy,  Och vet att du är glad nu när jag pratat mkt med Martin. Men vi får se hur de blir mellan oss vi kommer nog bara vara sjukt bra vänner :)  Älskar dig bror och jag vet att du älskar mig du var den bästa ! En Ängels som försvann ! 
Kommer ihåg när vi var små när vi åkte fyrhjulig busa runt i skogen :) 
Saknar dig så sjukt mkt !!!!!!!!!! :'(





Jimmy Nilsson ! <3 Alla vi saknar dig !


Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0