Måndag och löven bara faller .....

Vaknade rätt sent idag men så sjukt skönt att få sova ut ... Håller just nu på att baka en sockerkaka tillmin bror , Sen så har jag tagit fram kött som vi ska äta i kväll :)  mums ... Imorgon blir de stan med thelovely .. <3  Onsdag tjej röj.se haha Middag hos mig sen Bj :) Så blir nog till att köpa biljett i morgon om de finns nå kvar givetvis :)    Idag är de inge fint väder ute man blir så trött och nere när man sen alla löv falla till marken ..
Men men hösten är ju som den är snart hoppas vi på lite snöö .. Sen ska jag spara pengar för jag ska åka till DIG (A) ... Du gör mig galen !
Igår pratade vi värsta länge ååh ..

Jag önskade att de här lovet var i ett år .. Blä vill inte till skolan vill hoppa av börja jobba :)

Men men får se hur de går. Hoppas jag har haha så komemr jag till dig babe ! <3






Saknar mina puddingar Anna och Caroline supermkt <3


Kommentera
Postat av: Anonym

och jag saknar dig jätte mycket gumman !!!!

2009-10-26 @ 15:42:30
URL: http://awargloo.blogg.se/
Postat av: carro

saknar dig med gumman!

2009-10-26 @ 17:05:23
URL: http://underkant.blogg.se/

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0