Kalas bakis Söndag :)

Går dagen blev super .. !   Träffade alla skitkul :) Sen på kvällen hahah ..   Idag kom jag och tobbe hem till mig runt 11 , käkade kikade på tv.. sen kom patric haha lika bakis som oss .  sen runt 2 vart de kalas :D hahaha vad ska man säga :) Lika kul som vanligt massa gott :)   åt sig spyfärdig :D Sen nu kvällen sitter man här .. beslutångest om jag ska åka till Tess i kväll eller hemma..  men skulle vara skönt att vara hemma alltså ..:)



Jag är hittat min dröm kille ... !!   
Som jag har letat efter dig men nu när jag fångat dig
kommer du inte långt bort från mig <3
     ...   
Tessan du vet vem jag menar ! <3



Kommentera
Postat av: Lotta

ha ha! Jag tror att mamma oxå vet!!!

Puss på dig gullunge!

2009-10-26 @ 15:31:28

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0