Fokus !!

Nu har jag varit lyxig som senaste dagarna så jag har varit och solat ...  Börjar få massa färg nu till vintern STRÅLANDE :)  Allt går bra .. .Pappa åkte igår till Bollnäs för att jobba som vanligt .. Så kakan och jag är ensama hemma nu ...  På fredag ska jag hem till tessan vi ska äta middag kolla på idol dricka lite vin snacka skit och ha super mysigt som bästavännerskusiner har :)     Jag ska ringa och prata med mamma idag kanska ska vara "barnvakt" till diva på lördag får se hur de blir med de .. För mamma ska på MammakickersFest :)   Ikväll är de fotboll men som vanligt förlorar vell sverige .... ?!        Nu är de inte många dagar till johannahjärtat åker är så ororlig men aa .. Men allt de bästa för min bästa !! <3




Kommentera
Postat av: johanna

<3<3<3

2009-10-18 @ 18:02:11
URL: http://johannalinder.blogg.se/

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0