YÄÄH !!

Den 2 december börjar jag på Uven IGEN :D   LOVELY !!
Shiit vad jag längtar hahah .. Jag längtar verkligen till att få gå till en skola som är bra !


1 Månad kvar till julafton idag haha shiit alltså heltsjukt !
Dax å börja jul handla ? :O

Ska nog julpynta lite i helgen oxå .. så man har de gjort :P
Tycker de är så mysigt med julen .. Men vartfan är SNÖÖÖNN ?? :O
Är de inte snö på julafton blir de ingen jul :O


Nu ska jag fixa klart mig inför de sista sen in till stan träffa Tessus .. Sen vidare till Pillan käka middag :D MUMMMSSS är hungrig redan nu hahah !! :D


Shiit är så glad nu hahah Båda helgerna som kommer är planerade och klara sen skolan på G igen Shiit kommer ha ett liv snart igen hoppas jag bara kan få sova på nätterna som jag ska .. Dumma dig som väcker mig helatiden !



Kommentera
Postat av: Josefine

Varför ska du börja uven igen?:)

2009-11-24 @ 22:20:52
URL: http://Josefineloov.blogg,se
Postat av: Natalia

Då syns vi gumman! Vilka dagar ska du gå? <3

2009-11-30 @ 16:55:52
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0