Torsdag :)

Vaknade i morse var super trött men de var bara att stiga upp .. Gick och  väckt putte sen börja käka frulle å sminka mig .. Sen bar de av till stan till frisören .. Sen kom Maja dit åt massa frukt å kringla :) Jatt kul att träffa henne igen .. Sen efter åkte vi hem till någon Eva fikade massa där .. Tog massa kort på diva sen körde mamma mig hem till Jess där Tessan var .. Sen gjorde hon mat sen vart de vilo pause för mig somnade till lite ahha .. Sen var de massa tv tittadne


- Unga mödrar
- Halv åtta hos mig
- Mammas pojkar
- Inlåst ( så jävla braa !! )
- Sen nått annat massa filmer nu på kanal +


Jag och tess satt nyss och tok planerade en super utflykt haha vi vart så bus sugna så de finns inte men nu har de gått över får se hur de går med våra planer haha :)

Sitter nu och myser massa i soffan :)    Imorgon vet jag inte vad som händer ... får se :)





Tessan sitter i soffan med ice under täcket haha han har fisit hela dagen luktade gammla popcorn hahaha




ICE <3


Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0