Torsdag :)

Snart lördag !! ooh så jag längtar :D


Idag blir det sthlm med mamma :)
och givetvis vovven ..!
Sen fredag Ida och Martin
Sen lördag Sthlm Med flickorna ååå mina favvo flickooor :D
Har inte träffa någon utav dem på ass länge så ska bli super :D


Nu ska jag börja göra mig klar som de låter nu blir de en natt i sthlm idag .. sen kommer jag hem Fredag eftermiddagen kl 3 Så ida oro dig int som de säger på gotland :D


Åhh besta veckan evver ju!!  Ida och linda helg
Träffat Mahlin i veckan
Varit med mamma å syskonen Träffat pappa lite ..
ååh vad jag är lycklig :D




Nu ska man kanska göra sig klar för att åka..
men jag kommer sakna sönder efter K :/ 
Tänker på han helatiden
Ida du vet ;)
Im i love ( Seriefigur )
hahaha
Nej men K,R du förgyller min dag :)
Du är bäst !
Vackrast !
Sötast !
Finaste som finns !
<3<3




IDA <3 P ..  VICCAN <3 K
Jäjä Wowo wowo




HIHI :D










Kommentera
Postat av: kari

Så fin blogg du hadde :) Håper du har hatt en fin dag :D

2009-11-12 @ 20:28:52
URL: http://karirasmussen.blogg.no
Postat av: Ayumi Kimura

Du har verkligen en skitcool stil =)

Väldigt inspirerande!<3



Hoppas du får många läsare =)

2009-11-14 @ 23:30:58
URL: http://ayyumi.blogg.se/

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0