Tisdag :)

Sitter och kollar på när mamma min lagar en super god mat .. :)   Träffade Rose mahlins mamma på affären idag haha :)  hon är så rolig :D      Sen träffade jag Viktor och Adde länge sen nu :)       Imorgon ska jag upp till skolan och snacka lite höhö :)     
Har kollat på Sunes jul idag hahah har några avsnitt kvar fufan vad roligt de är..

Imorgon är det 1 månad kvar till Backsteet boys :)  Värstakul !!!

Igår hade Alunda brandstation brandövning hemma hos eller i ett hus som vi inte använder .. Värst kul dem rökfyllde hela huset .. Sen fick jag och mamma sitta där inne och bli räddade .. Känndes lite lustigt men bra övning..
Och röken de var disco rök .. Och jga är sån partypingla så de klarade ju jag av galant :D




Jag och brandmännene :)

Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0