Tisdaaag :)

Jaa nu har jag inte skrivit nått på länge men har ju varit i sthlm i helgen sen har jag sovit typ hela söndagen och måndagen haha de behövdes kan jag lova har nog inte varit så trött på år och dar :)

Haft en SUPER helg kan jag lova ( ser att ni är avis )
Men har saknat mitt hjärta så in i nordeeen !!

Men shiit alltså... Den här helgen vill jag ska komma igen snart allt var toppnotch :D


Nu är jag hemma hos kusinen ska hjälpa henne men packning inför flytten :D

 

 

Skriver mer när jag har tid :D


Kommentera
Postat av: Thomas "Tokas" Oscarson

Snyggt efternamn du har.. :P

2009-11-17 @ 19:52:47
URL: http://www.bloggligan.se/party

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0