Tack !!

Först vill jag tacka Ellen Caroline och Anna som verkligen visar sitt stöd i de här jag gjort ! Tack ni är underbara tjejor <3  Utan er .. aa Katt skit säger jag bara om jag var utan er <3





Nu har jag kollat på alla tv program idag ;
- Nyheterna ( på ettan )
- Las Vegas
- Unga mödrar
- Vem vet mest
- Halv åtta hos mig
- Bonde söker fru
- Oskuldigt dömd
- Fråga olle
- Vänner
- CSI
- GODNATT !!!




Tack K För att du finns för att du visar att du bryr dig om mig !   Fick ett sånt där gulligt sms nyss av dig blir så sjukt glad av dig <3  Tänker på dig jämt !





Min mamma är BÄST .. Fast finns vissa fjon som inte gillar min mamma ( ta åt er ) Men de skiter jag i för ni är bara avundsjuka ;)
Hon är den bästa mamman man kan ha .. Hur jag är gör vrider och vänder har hon alltid rätt .. Så för 4 år sen och frammåt har jag alltid lyssnat på henne gör de ni med mamma vet allt kan allt och har alltid rätt !!






Min bästa mamma !!!










Jag är bäst ! och jag älskar mitt liv för jag har dem bästa !! <3




Imorgon blir de av till stan med mammsen :)
Ska fixa och dona en massa :)

Kommentera
Postat av: Anonym

det klart jag gör vännen .

2009-11-05 @ 13:34:40
URL: http://awargloo.blogg.se/
Postat av: carro

vi finns alltid för din pärlan, du är så saknad!

2009-11-05 @ 15:38:22
URL: http://underkant.blogg.se/
Postat av: ellen

de klart kära du <3

2009-11-05 @ 22:52:27
Postat av: Malin

Jag måste komma och hälsa på någon dag och träffa Lotta och dig ofc :) men dig äre lite lättare att träffa ;)<3

2009-11-05 @ 22:54:25
URL: http://bitchan.blogg.se/
Postat av: Madde

Lotta är cool ju ;)

2009-11-08 @ 11:03:51

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0