Snart helg :)

Snart helg igen inte så kul .. för vill tbx till förra helgen fan vad kul vi hade de då :D
Men men så är de ... Sitter nu hos tessan hon har farit till jobbet och jag ska snart fara hem till pappa lägga mig i sängen äta nått gott och sova hahah har as ont i halsen och hostar som en mupp :/
Kul håller på bli sjuk blää ..

Ihelgen va blir de då da ?? - Sova ?

Nästa fredag fyller iaf Mahlin 18 åårrr !! då blir de att gå ut på krogen kan jag lova !!





Kunde inte sova inatt har så mkt i mitt huve just nu .. Usch börjar bli typ depremerad :O Orkar ingenting längre sover helatiden .. Nu är verkligen mitt liv Sova äta toa .. Herree gud .. :O


Nej nu ska jag packa ihop mitt sen farahemåt :D




Jag och Rickard från helgen ...
Var bara vi som hamnade på bild denna kväll tror jag :P


Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0