Oslagbar !

De finns en som får mig att le som ingen annan har fått mig att göra ...
De finns en som gör mig varm i helakroppen
De finns en som får mig (nästan) att gå upp varje morgon ;)

De inns en person som sitter fast klistrad i mitt huve dag som natt .. Natt som dag .. Hur mkt jag vrider och vänder så finns du i mitt huve ..  och då tänker ju alla givetvis att han måste var den ända som är i hans huve för hon har inget innan för hennes panben .. Och de stämmer finns bara  K K K K K K K K i mitt lilla stackars huve ...

Du är så söt .. Så snäll Och så otroligt vacker !!! Så sjukt rolig
Du säger sånna fina saker till mig som ingen annan aldrig har sagt .. När jag kollar mig i spegen nu tycker jag nästan att jag är söt .. =S
Du
har fått mig att få ett självförtroende ..
Att jag inte bara är en nolla att jag betyder nått . 

Du har fått min livslust tbx ..
Du gör mig stolt att veta att jag "har" dig .. <3

DU ÄR DEN BÄSTA!!
Du är oslagbar!
Finns ingen som du!



<3 Kristoffer Runfors <3








<3








Kommentera
Postat av: Anonym

Använder du bruna linser? :)

2009-11-08 @ 18:18:31
URL: http://kajsablom.blogg.se/

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0