kl 01,43

Nu är det natti natti för min del åker till stan i morgon igen.. Ska iaf hit ut på Tisdag nästa gång planerat iaf :)
Sitte nu och pratar med Han.. han kom nyss hem från jobbet :)  Han är så söt :)
Imorgon tar de tråkiga slut mitt nya liv börjar i morgon =)  Har aldrig haft sån bra magkänsla förr !
Jag tog de bästa beslutet sen får alla andra säga vad de vill men de är för mig själv jag gör de ingen annan ..
Jag kanska kommer ångra de men de är inte erat problem utan mitt .. Stötta mig ist för de beslut jag tar ist för att mot arbeta mig TACK ^^





Lovely moment

Kommentera
Postat av: ellen

jag tycker du gjorde ett viktigt beslut. det är ju viktigt att du mår bra.

2009-11-04 @ 21:45:47

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0