HIHI

Förlåt jag vet har varit as dålig på att skriva men har ej haft tid till de .. :) 
Har ju varit helg haha
I Fredag åt jag och ida på lyktan sen drog vi till Philip och Alex satt där sen kom ali och hämtade oss sen ner på stan sen åkte vi med Jocke pocke hem ..
Sen sov vi asss länge hahah Gick upp gick och handlade massa godditottit :)  
Sen blev de dansbandskampen Negerbollar och Cola :D 
Sen kom Ali vi åkte runt runt runt hahaha sen blev vi stoppade av polisen hahah Sen träffade vi Mahlin & Majsan.
Sen träffade jag bror .. Sen linus , Lion , Dennis Och han som körde haha :) 
Sen åkte vi hem sov ...
Sen kom ali och hämtade mig körde hem mig jag duschade snabbt sen var de bara att åka igen ut till Alunda till kusin Tessan som fyllt år och där blev de kakor bullar å tårta MUMS :D 
Sen hem på kvällen slocknade direkt hahah :D




Nu är den 4 Dec Planerad och klar WEEJ WEEJ WEEJ !!  så nu får de gärna bli 4 Dec :D
Fett med kul .. !




Men iaf har haft sen super HELG igen :D
        Saknar min Skrutt K <3
               Och helgen som kommer Fredag; Mahlin 18 Barre !!
                            Lördag; Gratta Tessan :)    SUPER HELG !! :D






Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0