Härlig måndag!

Har precis ätit frukost ...

-Te
- Två vasa knäck med ost och skinka
Nu är jag mätt iaf en timma framåt iaf :)

Har varit ute och sprungit här på morgon kvisten med Monamie i 50 min trodde jag skulle dö med jag klarade de :)   Körde hela juterirundan .. :)  
Rikitgt härlig morgon is på vägarna frost i gräset :)
Nu sitter jag här vi datorn kollar runt lite sen är tv på för fullt bror ligger och lirar nått spel.. han köpte nyase xboxet igår ett svart skit cool :)
men nu har han ju alla tre xboxen haha undra vad han ska göra med alla :)


Undra vad man ska göra mer idag känns ju lite väl om jag skulle ut och gå senare med .. haha
Blir nog rätt mkt dator idag
För de är rätt kallat ute :D


Monamie ligger här på golvet helt utslagen hon tyckte nog de var jobbigare att ut och springa än mig :)
Två kort på vovvarna :)

Monamie och Diva

 

 

Monamie och Diva


Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0