=)

Helgen har varit så sjukt rolig .. Roligaste helgen under de här året iaf ..

Fredag ;  Jag och pappa handlade skor .. Sen kom Jennie så var de dax för matlagning sen kom bror Sen åt vi blev Spagetti och köttfärsås .. Sen blev de till att dricka haha ^ Vi han kolla på idol sen körde bästabror in oss till stan sen vart de ett jäklans röj på Kalsa kan jag lova jäklans kul jag hade.. Sen tog vi bussen hem sov som ett par grisar sen var de lördag ..

Vaknade med en ganska stadig huvudvärk och sen fick jag höra att Niklas låg på sjukan har brytit benet gullplutten då .. han körde cross .. Men han lever ju :) haha
Sen vart de en tripp till Subway sen hem duscha turbofart göra mig i ordning jennie och bror bara skakade på huve så stressad jag var .. sen körde älskade bror min mig hem till Pernilla där tessan var. sen var de bara till och börja dricka igen Phuuu ^   Tog ett tag innan man kom igång sen ner på stan in på Kalsa jäh sen upp på vipen ! Sen därifårn gick de ut för sen vart jag hamnade efter är HEMLIGT bara få som vet och bara få som får veta hahah ! ^^   Sov iaf som en gris på söndagen :)



Idag har jag bara legat i soffan glott på tv .. Sen bakat sockerkaka och gjort ischoklad :)
Sånu blir de till att mysa i soffan till paradis hotel .. Sen dra igång en rulle och försöka sova :)





Tack alla om gjorde min helg SUPER !!
Nästa helg kommer bli kanon ... BSB + krog vad mer begär man .. :D Längtar satan :D

Kommentera
Postat av: Robban

Var du på Uven idag? :)

2009-12-01 @ 17:54:51
URL: http://simhoppnumerett.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar; Har tänkt de jättelänge i och med att jag kan lite other stuff now ;) kikar på det när jag har tid ;)

2009-12-01 @ 19:22:41
URL: http://bitchan.blogg.se/
Postat av: Julia

Woho snygg bild ;D

2009-12-01 @ 22:17:13
URL: http://juules.blogg.se/

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0