=)

För de första .. Jag har inte somnat än så oroa er inte har inte blivit sjuk ochkliver upp kl 6 på morgonen :D hahah har fått sömn svårigheter IGEN .. Hade de för några år sen men som försvann helt men nu är de tbx skiit jobbigt men men  .. Så är de livet är inte de lättaste .. :)


För de andra ska jag börja på uven för jag total lessnade på min förra skola orkade ingenting haltgick bara sämre och sämre .. Till slut var hela jag helt nere och de gick jag ej med på så då bestämmde jag mig för att skita i de hela hoppa av skolan och börja på uven eller aa uven är ju oxå en skola så hoppat av har jag ju inte riktigt gjort men aah .. Så är de iaf och de känns SKIT skönt att börja där igen :D
och blir glad bara jag har tänken på att jag tycker de ska bli kul att gå dit IGEN .. .


Idag sa har jag varit in till farmor satt och prata lite är mkt julprat nu sånt gillar jag =)   Sen drog jag till stan träffa goda vänner på bussen :D  Sen Träffa Tesseluss hitta massa fina kläder sen hem till Pernilla åt SUPERGOD mat landade i soffan blev massa tv mkt snacka å lite verkstad haha :D
Gillar Pernilla som fan hon är så sjukt trevlig och ÄRLIG tacka gudarna för att de finns sånna :D

Idag ska jag å tesseluss ner på stan igen haha ska kika lite julklappar sen blir de hem till min ÄLSKADE pappa :d
Han är så glad på mig just nu så älskar att vara i hans närhet :D

De var en kväll när vi att och prata .. Då sa han att han inte har kunna sovit ordentligt när jag varit borta ( Var hemma hos mamma i Alunda över en vecka ) haha sååå söööt min älsklings pappa är :D
ska försöka städa undan lite på mitt rum i morgon för snart ska jag börja julpynta tror jag ska fuska lite och börja hihi busigt verre :D


Snart är de helg :D Gud vad kul de ska bli och få festa med Girlsen .. Och träffa Hannis som jag längtat så mkt efter .. Vist jag saknar hela skaran ( Hanna , Maja  Mahlin )  Men dem andra 2 träffade jag i helgen så :D IIIH men värsta kul min lilla skrutt unge MAHLIN ska fylla 18 år !! ååh vad stor de är ( Tar mormor nyp på kinderna )




Avslöjad haha Jag sitter och petar mig i näsan och ida tar kort SHYSST BILD :D
Shiit vad konsentrerad jag ser ut :D
Hitta nog ett å annat där inne :D


Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0