=)

Vet har varit as dålig på att skriva men har hafft fullt upp .. Hjälper tess att packa för hon flyttar om typ 2 veckor och de är as mkt kvar ... Sen har vi varit på bus hos Pernilla idag med ... Så ska försöka bli bättre men men de är som de är sen ska jag försöka hinna ringa skolan .. men de är på G :D


Inatt kollade jag på paranormail Activity eller hur de nu stavas shhhiit bajsade på mig nästan och tessan somnade hahah  sen kunde inte jag somna heller hahahh .. Vilken meesss man är men men .. :)


Sen pratade jag med Hjärtat i morsee ååh söta dig K <3
Bäst näst efter mig är du :D


Nu blir de kvällsmys i soffan med tesselussis :D




HAHA 



Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0