:)

Ny dag nya tag :)     De är ju svinkallt ute :O    jag håller mig inomhus..
Jag och Diva ligger här i sängen nu gosar lite .. Prata nyss med Ida sen Mahlin :)  
Fasiken vad jag vill att de blir helg alltså ..
Ida ska köpa nya skor idag hoppas hon köper ett par till mig med :D 

Vaknade av att mamma ringde :P  hon skulle kolla så diva mådde bra och sen fick hon tala om hur Pink konserten var :)  Tydligen as bra med lite klen publik men men .. Så kommer de ju inte var på BSB :D  Som jag längtar !!
Weej weej weej :)   Ska snart hoppa in i duschen sen frukost sen diska undan innan mamma kommer :) hihi ^

Nu börja solen titta fram.. Men nog lika kallt iaf
Fick ett sms av Mahlin nyss hon var aldeles chockad bussen 811 åker igen Alunda nu igen .. Humm Skumt .. :/
Aja Mahlin får reda ut de här .. ! :D haha ^ 

Nej nu blir de duschen sen frukost ! :D  Haresåbra <3



Tänker på mig K <3

Visst är jag gullig som nästan få med ett "K <3" varje inlägg :D men de är bara för han är så cool :) 
och nästa bäst .. För jag är bäst :D



Står och tjuv röker hahahhahahhaha

Kommentera
Postat av: Jenny

Hej

Tittar bara in.

Besök gärna min blogg och lämna gärna ett spår efter dig.

Ha en bra dag

2009-11-11 @ 12:20:08
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0