åååh vi é AIK

Trodde inte de var sant när dem drog in de sista målet .. De kom tårar så vacker !!!   AIK SMGULD .. SÅ SJUKT STOLT JAG ÄR !!! 
 
AIK I MITT HJÄRTAA !!
VAcker ..  Två Färger En troooo :D  AIK I MOOOTT BLOOOD




Igår var de en super kväll ..  Först Ekersö med dem bästa sen vart de krogen med massa annat folk ... Brudarna palla inte med mitt tempo haha skoja :)

Kom hem kl 5 på lördag natt var hemma kl 2 söndag morgon sen nu är jag i Alunda .. Varit i hallen sen 16 kul och träffa massa folk igen å Grattas Damlaget för ni gick vidare ..

Ska snart sova är super trött :)









Bilder från helgen ... :)   Sen efter dem här gick de utför :D 
Och jag har inte klättut mig :D hahhah fast de kanska ser så ut :)


Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0