Torsdag !

Igår var första dagen på praktiken super roligt måste jag säga. 
Sen igår kom jag och johanna på att HR har studentskiva på trassen så vi drog dig på kvällen hade roligt men haft roligare om man säger så haha.
Så nu idag är jag helt jävla seg alltså haha
Träffa rätt mkt folk igår haha som jag ångrar idag :D
Snart är det helg igen och det ska bli skönt och snart är de sommarlov :D de ser jag verkilgen fram emot kan jag lova
Det här vädret ut är så deprimerande shiit kan vi inte få sol och värme det är vi vell ändå varlda tycker iaf jag
Börjar bli hungrig nu alltså fast jag för ca 3 min tröck jag i mig en macka super gott :D Så nu sitter vi här , Jag Ellen  Carolin Och Sofie med våra datorer och nördar så du tänkte jag att jag ställer vell upp på ett inlägg. 
Hoppas johanna klarar provet Hållertummarna BABE


Min trogan läsae Caroline skänker jag en kram och en puss till du är topptopp :D





Saknar min jocke !!!

Kommentera
Postat av: CALINE

BRA DÄR VICCAN, SÅ SKA DET SE UT!! HÅRA PUCKAR

2009-05-28 @ 10:09:42

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0