Tisdag !

Igår måndag började jag min nya klass,  allt gick jätte bra det var bättre än vad jag trodde själv. Sen gick vi till matsalen sen vart de ambulansåkning för Ellen, <3  sen vart de akuten i några timmar sen skolan igen.  Idag har det varit helt uppochner så nu sitter jag här helt själv , O1D har idrott och min klass som jag inte vet vad den heter vet jag inte vart dom är !      HAHA .         
Fick reda på för en timma sen att Lilla johanna ska börja i min klass efter sommaren ( kommer bli super )  och det är ju bara 2 veckor kvar till sommarlovet så den korta stundern ska jag vell kunna klara mig själv, För jag fick även reda på att jag fått praktikplatsen på svartbäcksgården ska bli super roligt :)  Just nu länktar jag bara hem till min säng. Är jätte trött så funderar på att dra mig hemåt :)

I helgen var jag hos joakim från fredag till måndag vi har haft en super mysig helg :)  Saknar han jätte mkt om någon ville veta :D  Vi var även på rixfm jätte mysigt var de och trevlig massa folk och härlig musik :)


På torsdag ska jag på studentskiva med Majan & Hannis åå Johanna ska bli skit kul ser verkligen fram i mot de. Sen ska jag bo sätta mig hos johanna för hennes päron åker till deras stuga uppåt i Sverige ( Norrland ? ) ska bli mysigt och då hoppas jag på att joakim kommer ut och hälsar på..  



Jag vill att det ska bli sommar nu vill ha värme .. . Doften av nyklipptgräs. .Farmor som ligger i trädgårdslandet .En vecka i borlänge med Älskling ( jocke ) Och Älskling ( Pixel ) .  ..   ....  





Kommentera
Postat av: CALINE

kul med lite uppdateringar gullet!

2009-05-19 @ 16:45:57

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0