Solig Söndag :D !

Helgen har varit toppen !!! 
Fredagen började med supersolning i stadsparken med johanna det sluta med en sönderbrännd rygg,  Kvällen hamnade vi i gottsunda hos kusin, Runt 23 kom vi på att vi skulle ut så då gick vi ut hade super roligt sen vart de efter fest sen . . . . ?
Lördagen var till en början inte så rolig :P   Men runt 20 åkte jag till ida :D  sen åkte jag faktiskt til östhamma till öl tältet där träffade jag kusinen lisa haha hade super roligt sen vart de hem gång runt 2 Söta andreas kom och hämtade mig.

Så nu är det söndag vaknade kl 10 av att mamma gav vig frukost på sängen . Fast de borde varit jag som skulle ge henne de för de är ju mors dag,  Sen gick va upp gick ut i skolan sen kom syskonen inrullande . Sen har det inte hänt så mycket mer håller på att hjälpa kim att packa lite nu grabbarna grus ska ut och paddla kanot / kajak typ till sthlm härifrån. Jag ska nog oxå pröva nått sånt där lite roligt men då tar jag med mig kim för han kan så mycket om allt :D

Imorgon börjar skolan igen känns inte så roligt för det kommer ju vara kanon väder i morgon så , men men skolan är ett måste ? eller :P     Så går 3 dagar denna vecka sen katte/skrapan kampen sen är de studenten .. Sen helg sen går vi 3 dagar till sen SOMMARLOOOVV !!  fasiken vad skönt det ska bli  .  .  Längtar så jävla mkt kunna få koppla av njuta av varje dag slippa tänka på ann-kristin haha  Oj nu måste jag leta reda på lite överlevnadsgrejer här på datorn bärt jag avslutar . Ha det så bra ! <33


 


LÄTT ATT ÄLSKA ! LOVE JOHANNOONNEEENN

Kommentera
Postat av: johanna

du är inte så svår att älska du heller raring <3

2009-05-31 @ 16:58:21
URL: http://johannalinder.blogg.se/
Postat av: adez

WOHO jag är bäst!

2009-06-01 @ 01:27:33

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0