Onsdag !

Jag är nog eller jag är sveriges tråkigaste bloggare jag skriver aldrig i min blogg men jag glömer bort haha,  Så tråkig är jag caroline som är min ändå trogna läsare har lessnat på mig nu haha. Idag ska jag ha möte i skolan med mamma och några lärare,  usch får se vad dom säger ska inte bli kul iaf,  

Sen på fredag ska jag till sthlm med johanna kolla på rixfa sen ska jag hem till älsk och vara där hela helgen ska bli super mys kan jag lova ! saknar han skit mkt,
Senare idag ska jag hem till min farmors syster marie hon fyller år ska vi dit å kalasa massa :D  

den 22juni ska jag upp på peaseandlove och jobba tessan ska även med ska bli skit kul :) 
sen hoppas jag på mer sommar planer men har inte fixa jobb än så om det inte bli jobb blir det inte så mkt sommar skoj för min det:/   hoppas pappa kan sponsra mig lite :D




dax att börja solsolarium så man får lite färg





Sommaren är snart här !!

Kommentera
Postat av: johanna

jag kan sponsra dig lite raring hahaha 8-)

2009-05-13 @ 16:53:18
URL: http://johannalinder.blogg.se/

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0