Torsdag !


Sitter nu i skolan, Johanna gullunge sov hos mig i natt vi hade jätte roligt och jätte mysigt, Pappa trodde vi hade tagit nått för vi var så överflamsiga. I dag ska vi troligen få datorerna dunder :) I kväll ska farmor ha syjunta så då ska jag hem till henne och prata med tanterna :) I morgon är det fredag ännu bättre vet inte än vad jag ska hitta på men nått blir det iaf troligen vara med andreas. Gick på stan igår med johanna innan vi åkte hem köpte nya leggins och lite smink men leggingsen är jätte konstiga för dom åkte typ ner jätte jobbigt haha..Emil i min klass är världens torrboll tänkte bara tala om de HAHA XD





Kommentera
Postat av: johanna

hahahah hemma hos dig vid bordet hahahahahah

2009-03-05 @ 09:57:59
URL: http://johannalinder.blogg.se/
Postat av: Lotta

Lycka till på Syjuntan i kväll! Själv ska jag titta på TV och äta chips.

Puss

2009-03-05 @ 14:11:30
Postat av: caline

jag kan nått som inte du kan, jag kan skala bananer, det kan inte du

2009-03-05 @ 16:00:46

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0