Tisdag !


Ännu en dag i skolan, Var ner på stan och åt lunch med Johanna mums, men vi kom givetvis 5 min försent till idrotten men smällar man får ta eller hur Johanna ;) ?   Sen på idrotten spelade vi innebandy ,vårat lag vann och Johnnas kom
2:a sen fick hon svett anfall och en blåsa på tån stackars de nya stjärnskottet. Sitter just nu på mammas jobb och gör klart lite arbete om ålderdomen, blev just bjuden på en hallon krans av min kära mamma :)  sen ska vi åka ut på landet till alunda sen ska jag träffa andreas sen ska vi till graven.   Jag hoppas vi får våra datorer i morgon eller iaf i veckan behöver ha dom nu t.o.m lärarna börjar bli irriterade över att vi inte fått dom.  Bara 3 dagar kvar till sen är de helg igen :)

Bilden bjuder jag på. Lev livet !

Kommentera
Postat av: det nya stjärnskottet

Känner för att klaga av mig lite. har jätte ont i tån, mitt finger är svullet pga. någons höga bandykluppa och jag är jäätte blöt om fötterna. hoppas du har haft det bättre än mig :D hahaha <3

2009-03-03 @ 18:17:38
URL: http://johannalinder.blogg.se/

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0