Tisdag !

Morgonen började inte så bra, vaknade vid kvart över 8 av att Carin ( pappastjej ) väckte mig jag fick panik flög upp ur sängen spran omkring i huset var jätte stressad,  åt frukost ,
sen får jag ett sms av min älskade bror Patric där det stod, 
Hej jag är på väg hem till dig nu , är du hemma,?  
jag svarade lite snabbt  att jag var hemma och hade försovit mig och var super stressad, sen skrev han du kan åka med mamma till skolan säger han då tänkte jag strålande slipper jag sitta på bussen i sön stromen :)  men då säger han vi är hos dig om 5 min,
då höll jag på att dö,  jag hade inte äns kläder på dig , men jag hann tillslut,  kom typ  40 min sen ..  Jag är så arg över detta väder uschuschusch,.., just nu sitter jag bredvid elinn och har vård,  
Idag ska Johanna sova hos mig mysmys,    
Vi ska kolla på beck :) 
Igår när jag låg och sov efter jag kommit hem från skolan,
då får jag ett sms av min älskade kusin och nu har hon bokat för våran båtresa :) 
ska bli super kul :) Arvingarna här kommer vi :P



Elinn & Jag och emeila i bakrunden -->

Kommentera
Postat av: stjärnskottet.

måste bara säga att ni är väldigt fina ;)

2009-03-10 @ 10:49:21
URL: http://johannalinder.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hej snutt!

Vaddå Arvingarna!? Inte får väl du åka på kryssning utan mamma heller!!!

Puss

2009-03-11 @ 09:34:34

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0