Onsdag !


Bögarnagrus, aa förutom emelia då ....

Nu sitter jag här i skolan med Emelia, Calin och Johanna,  vi skriver ett arbete om flyktingar rätt ointressant enligt mig men men nått som antagligen måste göras. Jag och Caroline (calin) var dom ända av brudarna som kom i tid imorse är rätt stolt över mig själv :) Johanna hade en utbrått för hon hade inga skor att ha HAHA .   Emelia som tror hon är bäst i klassen springer iväg helatiden bara för att pussas med mig :)  HAHA Johanna W är inte här idag jävla latmask.






Jag och min älskade mamma <3

Kommentera
Postat av: Lotta

Hej pluttan!

Vilken otroligt snygg bild du hittade! Men jag tror att den är tagen på tåget när du skulle på "den där Brown" Puss på dig!

2009-03-05 @ 14:09:59

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0