Måndag !

Tillsammans är vi två oslagbara ur och skur vi kommer alltid ha varandra och så är de bara !


Sitter i skolan just nu väntar på att våran dator lektion ska börja :)   Johanna har åkt och jobba och den andra johanna är borta som vanligt   xd     vi slutar en timme tidigare idag superskönt då ska jag hem och kolla på alla fimer jag lånade av andreas och äta chips ( Carolinchips )  . . I morgon ska jag upp till graven till jimmy ska bli lite jobbigt men man får ta några djupa andetag och hålla andreas i handen så går allt bättre tror jag  <3

Kommentera
Postat av: johanna

ser att du har hittat till min värld. hahah.

kul att bussen va skit tidig, så va i rasbo kvart över så jag sprang hem imellan. ska till jobbet nuu, höres pluuttan :D <3

2009-03-02 @ 14:43:34
URL: http://johannalinder.blogg.se/

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0