Måndag !

Helgen har varit dunder kan jag lova,


Fredags;  Slutade tidigt så johanna och jag åkte hem till mig och kollade på film och sov,  sen gick vi upp runt 15 tiden så började vi göra oss klara för kvällens gång.. vi hoppade på bussen till stan och johanna fattade inget som vanligt jag hade telefonkontakt med dom andra brudarna som stod utanför kina och väntade på oss,  Sen gick vi till kina johanna förstod fortfarande inget så gick vi in där och där stod dom :)   johanna blev super glad..  Sen rullade kvällen på och vi splittrades runt 20 tiden , sen drog jag och johanna till barncos och tog en ölkanna sen drog vi till nyby till addeFs kompisar och drack en massa sen kom ali och hämtade oss runt halv 2 sen var de lägg dax, 


Lördag; Johanna drog till åland skit tidigt,   Sen gick jag upp kl 11, åt frukost pratade lite med folk sen kl 13 vad de dax att ge sig av till stan och möta Ellen och Calle,  sen åt vi lite mat sen drog vi till studenternas,  super trevligt , Sen började matchen sen var hela arenan i fullgång, Sen vid 6 -7 drog jag hem till mig Pappa och Carin var hos Krille&Monica så jag var själv hemma, så jg gick över till farfar och farmor och kollade på melodifestivalen, Sen gick jag hem vid 23,  prata lite i telefon letade ciggaretter i hela huset tillslut kom pappa hem så han gav mig cigg super,   Sen gick jag och la mig .


Söndag; Vilodag på högsta nivå kusin tessan kom ut vi prata prata fika och prata kolla film åt mat,  sen åkte hon hem :)   Och då gick jag över till grannarn, kollade på tv med dom sen gick jag hem kollade på beck sen upp och sov !!!!

Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0