Måndag !

Ny vecka ! 
känns lite segt idag om jag ska vara ärlig,. Trött ont i huve längtar hem till min säng , men har bara en timme kvar i skolan sen ska jag göra klar ett arbete så a sen får jag komma hem och sova och kolla på beck super skönt :)  Saknar min mamma jätte mkt har ej träffa henne nu på en vecka eller nått :(       
Igår hjälpte jag tessan att flytta ut hennes gamla soffa och in med den nya adde och virre hjälpte till oxå var super roligt , vi körde in en en pinne men det var mitt fel, 
sen våra backningar med kärra var ej dom bästa aa ni skulle ha sätt ,   man fick sina skratt,  Sen runt kl 2030 fick jag min efterlängtade orginalburgare utan lök,  sen 2 smälta ost en chilicheese . . . Oj det satt fint de,. 
    Så tackar för en trevlig dag igår ,    


Idag har jag super lockigt hår , jag gillar de hihih ,      





Kommentera
Postat av: Lotta

Jättefint hår älskling!!

Jag vill oxå ha lockar....

Puss

2009-03-09 @ 15:52:03
Postat av: Lotta

Ps: jag längtar efter dig oxå jättemycket.

Puss igen!

2009-03-09 @ 15:53:38
Postat av: stjärnskottet.

finis!

2009-03-09 @ 18:31:21
URL: http://johannalinder.blogg.se/

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0