Fredag !

Sluta klockan 11 idag super skönt åkte ner på stan med johannaL,
Träffade Ellen och Caroline där, så vi bestämmde oss för att ta en lunch på cupido super gott och super trevligt.
Sen efter så åkte jag hem åkte och handlade med pappa lite sen åkte jag hem till JohannaW och där var Emelia också, VI hade super trevligt kolla på film (Slumdog Millionaire) Jätte bra film rekomenderar jag ! 
 noppade mina ögon bryn ( trodde jag skulle dö ) .
Va hade super trevligt helt enkelt. Sen runt 21 åkte jag och emelia hem till emelia för Johanna skulle bort ,
Så vi åkt mat hemma hos Emelia super gott och super trevliga föräldrar måste jag tala om, 
Så vi 2 satt och prata bra typ i 1½ timme om allt och alla jätte trevligt, Sen åkte jag hem runt halv 11 tiden för emelias super snälla mamma körde hem mig, 
Sen när jag kom hem kollade jag på en utav mina nya fimer ( beck ) sen somnade jag runt 00,  Stört skön fredagkväll !

Älskar mina flickor ni är dunder ! 

                                                                                                                                                                                                                                    


Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0