Fortfarande måndag !



Kom hem efter skolan gjorde ordning två mackor och varm chocklad sen gick jag upp för att kolla på film ( vad kvinnor vill ha )   givetvis somnade jag och sedan vaknade av att far min frågade om inte jag skulle äta, Första tanken var då men jag åt nyss med så var de ju inte jag åt kl 16 kl var då 18 haha men jag gick tröttsamt ner kollade på maten och insåg att jag inte var så hungrig som jag trodde så jag tog ett glasvatten. Pappa och farfar skulle åka till stan och hjälpa maria ( faster ) med nått så dom åkte och då gick jag över till farmor som nu håller på med att städa i hennes bok hyllor, Gud vad mycket böker en människa kan ha jag kom fram till att jag har fyra böker som är mina :)   så ofta läser jag. Sen sitter jag och försöker göra min engelska läxa men går inte så bra hittar massa anntat som är viktigare så jag kan slippa göra den haha, Pratade faktiskt med våran engelska lärare idag och han sa att jag har rätt mycket frånvaro men om jag gör allt som ska göras och gör bra ifrån mig på läxförhören så kommer allt gå som smort som vi säger här på landet, Så det håller jag på att sattsa på just nu, Matten är en lite svårare fråga jag hatar matte jag hatar våran matte lärare hur gör man då ? äsch ska försöka iaf, Man får tänka posetivt ingen gillar henne hahaha Nu ska jag gå och fika med min älskade farmor och sen ska jag plugga :/    

Måste bara tala om en sak till att jag elskar Caroline, Vi satt på bilden idag jag vet inte vad vi gjorde men helt plötsligt började vi skämta om att ha en penna i ögat att den satt fast, så när man skulle ut på krogen och dansa typ guppa pennen upp och ner eller om man skulle ha sex vad irriterande att ha de men någon som har en penna i ögat,  aah osv så höll vi på att bra tag på bilden idag, Vi är inte som alla andra ;)
                  
          
              
Latcha med livet
innen livet latchar
med dig!


Kommentera
Postat av: Lotta

Vilken bra sida du har fixat!

Jag vill se mera roliga bilder!

Vi ses på eftermiddagen så sticker vi ut på landet en sväng! Påminn mig att vi ska stanna och köpa ljus till graven.

Kram på dig så länge!

2009-03-03 @ 10:33:05
Postat av: Lotta

Halloj Igen!

Nu har jag ätit en god lunch med grabbarna. Vi har även haft två busfrön nere från Gävle idag. Mycke killsnack i fikarummet!!

Sedan har jag hunnit varit till IKEA och köpt plastlådor för vi måste börja källsortera här på firman. Vad tror vi att grabbarna tycker om det!!! Hi hi. Dom har häcklat mig för att jag har köpt för små lådor.... Tror dom att vi ska tömma lådorna en gång om året eller?? Mysigt det kommer att lukta då!! Nu ska jag ut på kundbesök och jag får skynda mig så jag hinner tillbaka innan du kommer!

Vi ses snart!

Puss Puss

2009-03-03 @ 14:22:54
Postat av: CALINEE

gullan jag älskar dig med

och som man brukar säga

vi har inte alla flingorna i paketet (;

hahahahah

jag diggar dig

2009-03-03 @ 16:49:59
Postat av: Alinne

Åh vad gott med varm choklad!

2009-03-03 @ 16:53:19
URL: http://alinneandersson.blogg.se/

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0